MindShare start nieuw sponsorbureau
WPP’s MindShare en Global Sportnet willen hun aanwezigheid op het gebied van sponsoring en sportmarketing vergroten door het opzetten van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe bureau zal focussen op nieuwe en bestaande klanten van beide bureaus via strategisch advies, het werven van sponsormogelijkheden, activering van sponsorships en de aanwezige kennis van het meten van sponsorships. Dat meldt Sponsoring Magazine online.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het nieuwe bedrijf wordt een 50-50 joint venture tussen MindShare en haar sportmarketingbureau Global Sportnet. David Stubley, voorheen Managing Partner van Fast Track Sport & Events, is benoemd tot chief executive. Het bureau zal vestigingen krijgen in Londen, Hamburg, Stockholm en Milaan. De plannen zijn om snel uit te breiden door middel van natuurlijke groei en acquisities.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid