Overslaan en naar de inhoud gaan

Beerthuizen opnieuw invloedrijkste sponsorman

Marcel Beerthuizen is door Sponsor Magazine opnieuw uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon in de Nederlandse sponsorwereld. Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beerthuizen, managing partner bij TBWA/Brand Experience Company, dankt zijn eerste plaats aan het feit dat hij gezien wordt als de belangrijkste spreekbuis van het vakgebied, onder meer vanuit zijn functies van voorzitter van GVR Sectie Sponsoring en Stichting SponsorRing. Het is de derde achtereenvolgende keer dat Beerthuizen wordt uitgeroepen tot meest invloedrijke persoon. Sponsor Magazine vraagt zich dan ook af wie Beerthuizen volgend jaar van zijn troon gaat stoten.

related partner content for mobile comes here

In de topdrie staan verder de directeur van Trefpunt Henri van der Aat, die volgens Sponsor Magazine het vertrek van oprichter Van den Wall Bake bij het sponsoradviesbureau goed heeft kunnen opvangen, en de directeur van Het Concertgebouw Martijn Sanders. Sanders dankt zijn derde plaats onder andere aan zijn voorzitterschap van de Commissie Sanders dat een opzienbarend rapport over het Stedelijk Museum schreef.

Nieuw in de lijst dit jaar zijn onder andere Peter Vertregt van Heineken, Ton Rozestraten van IP, Harry Dekker van Unilever en Huub Rothengatter, de manager van Jos Verstappen. Marischka Leenaers, Leenaers & Verloop sponsoring en communicatie, is de enige vrouw in de lijst. Zij dankt haar positie vooral aan haar enorme netwerk in de culturele wereld.

Sponsor Magazine heeft de lijst samengesteld op basis van een tiental criteria zoals de positie die iemand in het veld bekleedt, de tijd dat iemand actief in het sponsorvak is, of hij door media en andere partijen gezien wordt als een spreekbuis voor het vakgebied, hoeveel sponsorgeld hij te besteden heeft, welke bedrijven hij adviseert en in hoeverre men zich inzet voor de verdere ontwikkeling van het vakgebied.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in