‘Consument slachtoffer ADSL-aanbieders’
‘Kennelijk kunnen de providers de hoeveelheid nieuwe klanten niet aan', aldus een woordvoerster van de Consumentenbond. Volgens de bond zijn de aanbiedingen erg onduidelijk. De internetaanbieders zeggen bijvoorbeeld niet dat de lage tarieven soms slechts tijdelijk zijn. Ook duurt het vaak lang voordat de snelle internetverbinding over de telefoonlijn werkt. Daarnaast zijn de helpdesks slecht bereikbaar en is overstappen naar een andere aanbieder bijna onmogelijk, aldus de Consumentenbond.
Twee maanden geleden barstte de strijd om de snelle internetter los. Zonnet introduceerde een goedkoop abonnement waarbij consumenten een beperkte hoeveelheid data mogen gebruiken. Diverse andere internetbedrijven kwamen direct met een antwoord.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe Consumentenbond gaat later deze maand bemiddelen tussen ontevreden internetters en de aanbieders van ADSL (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid