Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever Bestfoods wint MarketResponse Intelligence Award

Unilever Bestfoods is dit jaar de opvolger van Douwe Egberts, als winnaar van de MarketResponse Intelligence award. De MarketResponse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury, onder leiding van Prof. Dr. W.F. van Raaij, maakte de winnaar bekend op de MarketResponse relatie dag waar de resultaten van het jaarlijkse consumenten-onderzoek “Zicht Op Nederland 2004” werden gepresenteerd.

related partner content for mobile comes here

Unilever Bestfoods is als winnaar naar voren gekomen uit een groep van 6 genomineerden: ABN-AMRO, Amicon, Laurus, Securicor en Wehkamp. Bij de toekenning van de Intelligence Award kijkt de jury naar een zevental criteria die van belang zijn voor bedrijven bij de uitvoering van hun marketing- en communicatiebeleid: Informatie, Implementatie, Integratie, Inzicht, Inspiratie, Ideeën genererend en Innovatie.

Volgens de jury scoorden alle genomineerden hoog op deze criteria. Unilever Bestfoods kent een lange traditie van consumentenkennis en onderzoek, maar heeft zich op dit terrein vernieuwd, aldus het juryrapport. Nadat lange tijd de aandacht volledig was uitgegaan naar merkondersteuning, is door vernieuwend marktonderzoek (Customer Market Insight), zowel kwalitatief als kwantitatief, en snelle uitwisseling van informatie binnen de organisatie, de consument veel sneller in het vizier en in het beleid.
De MarketResponse Intelligence Award is volgens de jury des te meer verdiend omdat Unilever deze stap in een recessieperiode heeft durven zetten en daarmee sterke heersende tradities heeft getrotseerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in