Overslaan en naar de inhoud gaan

'Communicatieplatform maakt erfenis bespreekbaar'

Samenwerkingsverband ‘Levenszaken goed geregeld’ van Target Interactive Communication, Loyalty Lab en Lucrum willen met Erfenis.nl…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onwetendheid over de regelgeving, maar ook het taboe rondom overlijden, maakt communicatie rondom het onderwerp complex.

related partner content for mobile comes here

Op grond van deze behoefte aan toegankelijke informatie en verzoeken uit de markt, gecombineerd met het nieuwe erfrecht sinds 1 januari 2003, is een projectteam samengesteld voor de oprichting van

Op deze website moeten vraag en aanbod bij elkaar komen en een communicatieplatform ontstaan over onderwerpen die met het nalatenschap te maken hebben.

Naast de website moeten een jaarboek, een periodieke digitale nieuwsbrief en diverse events en symposia ervoor zorgen dat het taboe rondom de erfenis wordt doorbroken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in