Overslaan en naar de inhoud gaan

Holland Casino Eredivisie naar Result DDB

Het corporate account van Holland Casino gaat na drie jaar weg bij Ogilvy & Mather. PMSvW/Y&R verliest het Holland Casino…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Holland Casino heeft besloten uit te kijken naar een nieuw full service bureau dat moet gaan werken aan de verbreding van de positionering. De beleving en emotie moeten meer belicht gaan worden. Tot 1 januari 2004 blijft de samenwerking met O&M gehandhaafd. De direct marketing activiteiten blijven vormgegeven worden door Ogilvy One.

related partner content for mobile comes here

Voor Holland Casino Eredivisie wordt een samenwerking aangegaan met Result DDB. Sinds de start van vorig voetbalseizoen is Holland Casino de naamgever van de eredivisie. PMSvW/Y&R was verantwoordelijk voor de introductiecampagne bij de start van de competitie vorig jaar. De communicatie was vooral gericht op de voetballiefhebbers. Mede dankzij de campagne werd binnen twee maanden een naamsbekendheid gerealiseerd van 41 procent. Onder Result DDB zal de nadruk in de communicatie meer verschuiven richting Holland Casino als sponsor van de eredivisie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in