Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Wilmink associate partner B&BA

De in veranderingsprocessen in marketing en communicatie aan bureau- en opdrachtgeverszijde gespecialiseerde Hans Wilmink sluit zich aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hans Wilmink werkte sinds 2007 als interim-en veranderingsmanager voor KPN, Bruna en Telfort en daarvoor aan bureauzijde bij FHV BBDO en, als managing director, bij Benjamens, Van Doorn-Euro RSCG. Na zijn bureautijd was hij marketing- en communicatieverantwoordelijk bij Dirk van den Broek, Dirx en DirckIII.

related partner content for mobile comes here

Wilmink miste het teamwerk, zegt hij: &;En als dan binnen Brand & Business Architects een dergelijke mix van expertise en ervaring bij elkaar komt, dan wil ik daar graag bij zijn.&; Veelbelovend voegt hij eraan toe: &;Ik denk dat er in Vreeland spannende dingen staan te gebeuren.&

Wilmink gaat zich binnen B&BA primair richten op merkmanagement en de daarbij horende processen. Ook zal hij zich bezig blijven houden met zogenoemde : een vorm van veranderingsmanagement.

Fred Moolhuijsen, partner B&BA, toont zich verheugt met de komst van Wilmink, die &;een zee aan ervaring aan bureau- en opdrachtgeverszijde&; meebrengt en tot voor kort nog &;direct aan de knoppen van mooie merken zat&;.  Wilmink zal ook de B&BA-workshops voor adverteerders onder zijn hoede nemen en uitbouwen.

B&BA wordt gevormd door Moolhuijsen, Rob Benjamens, Walter van der Mee, Ronald Voorn, Vincent Mispelblom Beyer, Nicolette Kalkman en nu dus Hans Wilmink.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in