Hans Wilmink associate partner B&BA


Hans Wilmink werkte sinds 2007 als interim-en veranderingsmanager voor KPN, Bruna en Telfort en daarvoor aan bureauzijde bij FHV BBDO en, als managing director, bij Benjamens, Van Doorn-Euro RSCG. Na zijn bureautijd was hij marketing- en communicatieverantwoordelijk bij Dirk van den Broek, Dirx en DirckIII.
Wilmink miste het teamwerk, zegt hij: 'En als dan binnen Brand & Business Architects een dergelijke mix van expertise en ervaring bij elkaar komt, dan wil ik daar graag bij zijn.' Veelbelovend voegt hij eraan toe: 'Ik denk dat er in Vreeland spannende dingen staan te gebeuren.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWilmink gaat zich binnen B&BA primair richten op merkmanagement en de daarbij horende processen. Ook zal hij zich bezig blijven houden met zogenoemde Brandaris-sessies: een vorm van veranderingsmanagement.
Fred Moolhuijsen, partner B&BA, toont zich verheugt met de komst van Wilmink, die 'een zee aan ervaring aan bureau- en opdrachtgeverszijde' meebrengt en tot voor kort nog 'direct aan de knoppen van mooie merken zat'. Wilmink zal ook de B&BA-workshops voor adverteerders onder zijn hoede nemen en uitbouwen.
B&BA wordt gevormd door Moolhuijsen, Rob Benjamens, Walter van der Mee, Ronald Voorn, Vincent Mispelblom Beyer, Nicolette Kalkman en nu dus Hans Wilmink.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid