Carat komt als beste uit reputatieonderzoek
Carat staat bovenaan in het International Media Image Survey (I-MIS) Agency Report. Mindshare is het meest bekend bij adverteerders.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het internationale rapport is uitgegeven door C Squared. Op de vraag aan adverteerders welke drie bureaus ze zouden uitnodigen voor een pitch staat Carat bovenaan, gevolgd door Mindshare, OMD, Starcom MediaVest en MediaCom. Wordt vervolgens gevraagd naar de bekendheid van mediabureaus dan staat Mindshare op één. Daarna volgen OMD, Zenith Optimedia, MediaCom en Starcom MediaVest. Carat staat hier dus niet bij de eerste vijf.
Verder blijkt dat adverteerders bij hun zoektocht naar een mediabureau strategische planning het belangrijkste vinden. Daarna komt inkoopkracht, gevolgd door innovatie/creativiteit en digitale ervaring. ROI (return on investment) komt pas op een negende plaats.
Het rapport is nog niet online verschenen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid