Overslaan en naar de inhoud gaan

Carat komt als beste uit reputatieonderzoek

Carat staat bovenaan in het International Media Image Survey (I-MIS) Agency Report. Mindshare is het meest bekend bij adverteerders.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het internationale rapport is uitgegeven door C Squared. Op de vraag aan adverteerders welke drie bureaus ze zouden uitnodigen voor een pitch staat Carat bovenaan, gevolgd door Mindshare, OMD, Starcom MediaVest en MediaCom. Wordt vervolgens gevraagd naar de bekendheid van mediabureaus dan staat Mindshare op één. Daarna volgen OMD, Zenith Optimedia, MediaCom en Starcom MediaVest. Carat staat hier dus niet bij de eerste vijf.

Verder blijkt dat adverteerders bij hun zoektocht naar een mediabureau strategische planning het belangrijkste vinden. Daarna komt inkoopkracht, gevolgd door innovatie/creativiteit en digitale ervaring. ROI (return on investment) komt pas op een negende plaats.

Het rapport is nog niet online verschenen.


 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in