Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeeman zet 90 klanten in ondergoed voor de camera

Met de campagne ‘goed ondergoed’ wil Zeeman duidelijk maken dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zeeman start vandaag de campagne ‘goed ondergoed’ waarin geen professionele modellen, maar eigen klanten de hoofdrol krijgen. En wel in hun ondergoed.

related partner content for mobile comes here

Voor deze campagne werd in mei een oproep gedaan via onder andere winkel, tv en internet: Durf jij wel als ondergoedmodel? Zeeman: &;De reacties waren overweldigend. Meer dan 8000 klanten durfden het aan om als model in hun ondergoed gefotografeerd en gefilmd te worden. Uiteindelijk hebben 90 klanten voor de camera gestaan.&;

Met de campagne wil Zeeman duidelijk maken dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen. Ondergoed in vele soorten en maten, voor mensen in alle soorten en maten. De textielketen: &;De campagne laat zien dat ondergoed van Zeeman goed zit, goed staat en van goede kwaliteit is.&; De reclamecampagne loopt tot eind september en wordt ingezet op tv, internet en via de winkels.

Credits
Bureau: Persuade Brand Interaction
Account: Linda van der Velden
Strategie: Michiel Rijshouwer
Creatie: Robbert Dirksen, Wouter Kraaijvanger, Liesbeth Maliepaard, Grad Peters, Martijn Rijken, Ruud van Esch
Regisseur/ fotograaf: Marijke de Gruijter
Opdrachtgever: Caroline van Turennout / Jacques van der Bom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in