Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans van Rijs speelt ‘ouwe snoepert’ in nieuwe Red Band-commercial

De gelauwerde reclamevos is zijn streken niet verleerd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisering van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste campagne die het Amsterdamse reclamebureau presenteert voor het snoepmerk van Cloetta.

Lichtelijk jaloers

In de film nemen twee ervaren boeren een fierljep-instructeur in de maling tijdens een vrijgezellenfeestje. Uit lichte jaloezie baggeren zij een sloot, zodat de ‘knappe instructuur’ afgaat voor een groep vrouwen. Ten genoegen van de ‘ouwe snoeperts’.

De film is sinds 1 april online en op televisie te zien:

;Slootje spingen&;

Credits
Klant: Cloetta
Verantwoordelijk bij klant: Maaike Maagdenberg, Anouk Baltus, Ingrid van Mensvoort
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Antoine Houtsma, Bart Oostindie
Client Services Director: Jolies van Rijn
Strategy: Jeroen van Eck
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Hans van Rijs
D.O.P.: Danny Elsen
Producers: Philip Fountain en Merel Groenenboom
Executive Producer: Sander Heeroma
Postproductie: Postoffice

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in