Overslaan en naar de inhoud gaan

Groupon niet in zee met Google

Advertentiewebsite Groupon heeft een miljardenbod van Google afgeslagen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt zakenkrant online, op basis van anonieme bronnen. Het bestuur van kortngsbonnensite zou zich zorgen maken over de strategische plannen van Google met het bedrijf en daarom de onderhandelingen hebben verlaten.

related partner content for mobile comes here

Woordvoerders van beide ondernemingen wilden niet reageren. Google zou, zo gaven verschillende media afgelopen week aan, 5,3 miljard dollar willen betalen voor Groupon. Wanneer enkele vooraf afgesproken doelen behaald zouden worden, zou dat bedrag verhoogd worden met een kleine 700 miljoen dollar. Het zou daarmee de grootste overname in de geschiedenis van Google zijn.

Volgens The Wall Street Journal wil Groupon de komende tijd als onafhankelijke onderneming door en overweegt het bestuur een beursgang op de langere termijn. Overigens zou Groupon ook op de radar van Yahoo staan, zo lieten de bronnen de krant weten.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in