Gouden Meetlat Opzij naar Dove


De prijs jaarlijks wordt toegekend aan de meest emancipatoire advertentie die in Opzij heeft gestaan. Dove wint de Gouden Meetlat met de advertentie ‘Elke huid is mooi. Verzorg haar goed’.
De jury moest ook dit jaar weer kiezen uit de elf Zilveren Meetlat winnende uitingen. De keuze moest worden gemaakt voor de meest passende en dus emancipatoire advertentie. De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Jolien Schuerveld (Het Rijksmuseum) en Katrien Kleintjes (Mediamaatschap).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne van Insinger de Beaufort ‒ de ironische tegenstelling tussen de zogenaamde afhankelijkheid van de afgebeelde vrouw en de onafhankelijkheid van de bank - eindigde op de tweede plaats. Rabobank eindigde op de derde plaats.
Cisca Dresselhuys overhandigde gisterenavond de prijs tijdens een feestelijk diner, dat opgeluisterd werd met een optreden van cabaretier Dolf Jansen. Het was de vijfde keer dat de prijs werd uitgereikt. De eerdere winnaars waren de Belastingdienst (2000), De Vereniging van de Kamers van Koophandel (2001), ABN-Amro (2002) en in 2003 Het Rijksmuseum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid