Overslaan en naar de inhoud gaan

Goedkeuring Europese gedragscode dm

De gedragscode van de direct marketing brancheorganisatie Fedma (Federation of European Direct Marketing) is goedgekeurd door Europese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zogenaamde Artikel 29-werkgroep stelt dat de gedragscode een juiste uitwerking vormt van de Europese richtlijn en toegevoegde waarde biedt doordat de gedragscode de normen voor de bescherming van persoonsgegevens uitwerkt voor specifieke kwesties in de direct marketing branche. Deze Europese gedragscode schept niet alleen verplichtingen voor de bij de Fedma aangesloten nationale brancheorganisaties, maar indirect ook voor de hele branche en alle direct marketing activiteiten, zegt het College bescherming persoonsgegevens (CBP).

related partner content for mobile comes here

Verder is de Fedma geadviseerd in te gaan op problemen in de online sector. De organisatie zou zich moeten richten op de bescherming van kinderen, die een kwetsbare groep op internet vormen, aldus de werkgroep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in