Overslaan en naar de inhoud gaan

Quelle start in Nederland

De van origine Duitse postorderaar Quelle is vanaf deze week ook actief op de Nederlandse markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Via een 900-pagina dikke catalogus en een website hebben Nederlanders nu toegang tot de thuiswinkel van Quelle, dat het Europese marktleiderschap claimt. De Duitse ambassadeur in Nederland Edmund Duckwitz gaf gisteren het officiële startsein voor het homeshoppingmerk. Daarnaast bood hij samen met de Quelle-directie een cheque aan ter waarde van 3.500 euro aan het Ronald McDonald Kinderfonds.

related partner content for mobile comes here

Jan Boddaert, directeur Quelle Nederland, licht de schenking toe: ‘Geborgenheid' is één van de Quelle-merkwaarden. Als thuiswinkelorganisatie zijn wij ons bewust van het belang van het 'thuisgevoel'. Het kerend economisch tij ten spijt, ziet Boddaert de start van Quelle vol vertrouwen tegemoet: "Het homeshoppingsegment is momenteel één van de sterkste markten in onze economie. Sinds 1996 is de omzet verdubbeld tot ruim 2 miljard euro. Een groeiende tendens die in onze ogen zal aanhouden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in