Overslaan en naar de inhoud gaan

EU-subsidie voor voedingsmiddelen

De Europese Commissie heeft ingestemd met de uitvoering van twintig publiciteitscampagnes voor Europese voedingsproducten en bloemen. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voedselcampagnes, die in 9 lidstaten zullen lopen, benadrukken de voordelen van voedingsproducten uit de EU. De campagnes bestaan uit pr- en promotionele acties, waarin de voordelen van Europese producten worden aangeprezen, met de nadruk op kwaliteit, hygiëne, voedingswaarde, veiligheid, dier- en milieuvriendelijkheid. Het kan ook deelname betekenen aan beurzen en evenementen, informatieverstrekking over Europese protectiemaatregelen, organische landbouw en andere zaken. Ook informatiecampagnes over Europese kwaliteitswijnen zijn te verwachten.

related partner content for mobile comes here

Elk jaar kunnen organisaties voorstellen voor campagnes indienen tussen 1 januari en 31 juli. Voor deze eerste serie campagnes in 2003 ontvangt Nederland relatief een klein bedrag (1,2 miljoen euro), dat aan de promotie van groente, fruit en bloemen besteed zal worden. Frankrijk incasseert het grootste bedrag, bijna 12 miljoen. Italië komt op de tweede plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in