Overslaan en naar de inhoud gaan

Geert-Jan van der Snoek (TMG): 'We kunnen niet op het verleden bouwen'

Hij wordt niet koud of warm van alle commotie rond TMG. Want topman Geert-Jan van der Snoek is ervan overtuigd dat alle veranderingen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het dossier TMG is dik, met de laatste jaren vooral negatief nieuws over de koers van het mediaconcern, de slechte resultaten, de neerwaartse lijn op de beurs en de snelle wisselingen in de top. Durf dan maar eens in te stappen als ceo. Vorig jaar april werd bekend dat Geert-Jan van der Snoek als opvolger van interim-ceo Cees van Steijn de handschoen op wilde pakken. Volgens RvC-voorzitter Michiel Boersma was Van der Snoek, die overkwam van het noodlijdende dagbladenconcern NDC, de juiste man om echte veranderingen door te voeren, omdat hij ‘een sterke focus heeft op veranderend consumentengedrag&;.
 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in