Geen verandering profielen Yorin, RTL5
Dat meldt RTL Nederland. Vorige week werd in een persbericht van vormgever eStation gesuggereerd dat Yorin een ‘jeugdig karakter krijgt’. Dit is niet het geval. Yorin blijft zich op dezelfde doelgroep richten. Op het station worden komende week wel aanpassingen in de vormgeving doorgevoerd. Het betreft hier een doorontwikkeling op de bestaande vormgeving.
Ook werd gemeld dat 'RTL 5 voornamelijk jongere mannen als doelgroep heeft'. RTL 5 blijft zich richten op de mannelijke doelgroep, maar niet zozeer jongere mannen. De doelgroep blijft 20-49 jaar. Wel krijgt RTL 5 per 30 augustus een nieuwe zendervormgeving. De huidige vormgeving bestaat alweer enige jaren en is toe aan vernieuwing. Onder meer verdwijnen de geanimeerde '5'-jes. Die maken plaats voor ‘een abstracte, dynamische en kleurrijke weergave van het RTL 5-logo’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid