Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes Lions Amsterdam op 9 september

Een primeur voor Nederland: de beste reclame ter wereld, twee maanden geleden nog bekroond op het internationale reclamefestival in Cannes,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dit educatieve, multimediale Cannes Lions Amsterdam worden alle winnende film-, print- & poster-, cyber- en mediaLions getoond.

related partner content for mobile comes here

Overdag zijn de print- poster, media- en cyberLions gratis te bezichtigen van 10.00-18.00 uur, waarna het (betaalde) avondprogramma begint. Dit omvat de printtentoonstelling en de commercialreel, evenals de media- en cyberlions. De kosten bedragen 50 euro p.p. (inclusief drank en hapjes), tevens bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van een buffet. Dat kost nog eens 20 euro p.p. (ex. btw). De filmreel wordt vanaf 20.00 uur vertoond, met aansluitend een borrel.

Eerder op de dag zijn er ook workshops over onder meer de printLions (16.30 uur, Café du Print), maar toegang is alleen op aanmelding (wel gratis).

Cannes Lions Amsterdam wordt georganiseerd door Adformatie, BrandConnection, Cebuco, Groep publiekstijdschriften NUV, MSN, Radio 538, Screenvision, fotostockbureau TCS, en Vea, in samenwerking met Hypsos, Epidemie en Usual Suspects.
Zie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in