Overheidscampagne voor meer bewegen


Het gaat daarbij om zodanig intensief bewegen dat dit invloed heeft op de hartslag, en dat dit minimaal vijf minuten achtereen duurt. Maar de gezondheidseffecten worden pas bereikt als iemand werkelijk vijf dagen per week gedurende 30 minuten beweegt.
De publiekscampagne, ‘FLASH!’ genaamd, wil Nederlanders bewust maken van de wenselijkheid van een gezonde leefstijl met voldoende lichaamsbeweging en is erop gericht bewegen bevorderen. Daarom worden nu spotjes uitgezonden waarin de nadruk ligt op de simpele manier van bewegen: Fietsen, Lopen, Actiemomenten, Sport en Huishoudelijke activiteiten: FLASHen dus.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoewel de meeste Nederlanders denken dat ze voldoende bewegen zijn de cijfers schrikbarend: bijna zestig procent van de Nederlanders beweegt onvoldoende. Bewegen is nauwelijks meer een onderdeel van het dagelijks leefpatroon, concludeert het Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) uit onderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid