Overslaan en naar de inhoud gaan

Emap neemt Cannes festival over

Het Cannes Lions International Advertising Festival, het belangrijkste reclamefestival ter wereld, is overgenomen door een Britse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Emap Communications is een b-to-b-uitgever en is vooral bekend van de vakbladen Media & Marketing Europe, Shots en Screen International. Het bedrijf is ook actief in evenementen en maakt deel uit van het aan de Londense beurs genoteerde Emap PLC. Dat is een van Groot Brittannië’s grootste media-exploitanten, met activiteiten in consumentenbladen, radio, televisie, internet in onder andere Engeland en Frankrijk. Cannes is overgenomen van WJB Chiltern Trust Company in Jersey, waarachter vermoedelijk de familiebelangen van festivaldirecteur Roger Hatchuel schuilgaan.

related partner content for mobile comes here

Emap wijst erop dat de activiteiten goed aansluiten en dat Cannes Lions de laatste jarenmarktaandeel heeft gewonnen. ‘De inkomsten waren erg stabel in de periode van economische tegenslagen, dus Cannes zal zeker profiteren van de verbetering in de internationale reclamebestedingen.’

De Cannes-organisatie, dat jaarlijks zo’n achtduizend participanten trekt, verwacht dit jaar een omzet van twaalf miljoen pond en operating profits van zeven miljoen pond.
Emap Communications verwacht dat zijn diverse onderdelen in de toekomst nauw zullen gaan samenwerken met het festival in Cannes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in