Overslaan en naar de inhoud gaan

Inkomensgroei Publicis in eerste halfjaar

Publicis Groupe meldt een bureau-inkomen in het tweede kwartaal van 1,2 miljard dollar. Voor de eerste zes maanden van 2004 kwam Publicis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral in de regio´s Latijns-Amerika (28 procent) en Azië-Pacific (8 procent) was er een sterke groei. In Noord-Amerika was de stijging 4 procent. Europa deed het relatief het minst goed met een groei van 2 procent.

related partner content for mobile comes here

Topman Maurice Levy zegt in een statement dat hij verwacht dat Europa in 2005 in de pas loopt met de VS. ´De groei is in alle delen van de wereld en in alle sectoren bemoedigend.´

In totaal werd er in het tweede kwartaal voor 1,4 miljard dollar aan new business binnengehaald. Rekening houdend met het verlies van klanten komt dat cijfer uit op 900 miljoen dollar. Bij de nieuwe accounts zijn Zurich Financial, L'Oreal, en Petsmart. Grootste verliezen waren de accounts van Miramax, Subway en Toys R Us.

Publicis houdt vast aan een operatiemarge van 15 procent voor 2004 (Adweek).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in