Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP mag van P&G bod doen op Grey Global

Procter & Gamble laat na een gesprek met topman Sir Martin Sorrell van WPP Group de bezwaren tegen een overname van Grey Global door WPP…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Media Guardian. P&G is de grootste klant van Grey Global. De stap zal tegen het zere been zijn van Publicis-baas Maurice Levy, die vorige maand juist afzag van een bod op Grey vanwege bezwaren van Procter & Gamble. Het concern is ook één van de grote klanten van Publicis. P&G zou bezorgd zijn over het feit dat dan alle accounts mondiaal onder één dak zouden komen.

related partner content for mobile comes here

Maar P&G zou volgens Media Guardian geen bezwaren hebben tegen een bod van WPP, ondanks de conflicterende belangen. WPP heeft namelijk concurrent Unilever als één van de grootste klanten.

Bronnen melden dat P&G niet gelooft in een conflicterende situatie, als Grey een aparte unit blijft binnen WPP. De Britten weigeren commentaar, ook P&G wil niets zeggen.

Eerder maakte Havas bekend interesse te hebben in Grey Global.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in