Accenture kiest Vrienden Communicatie
Vrienden Communicatie heeft de bureaucompetitie om het Accenture-account gewonnen voor below-the line-activiteiten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Accenture, wereldwijd bureau voor management consultancy, technology services en outsourcing, had diverse bureaus uitgenodigd voor de selectie van een creatief b-t-l bureau, waarbij Vrienden uit Amsterdam uiteindelijk als winnaar naar voren is gekomen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De bureaus werd gevraagd een visie neer te leggen voor het realiseren van meer naams- en productbekendheid van Accenture bij grote en middelgrote ondernemingen in Nederland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVrienden gaat zich bezighouden met de below-the-line spin-off van de onlangs geïntroduceerde 'High Performance. Delivered' campagne met golfer Tiger Woods.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid