Overslaan en naar de inhoud gaan

“Staatsloterij kijkt kritisch naar marketinguitgaven

De nieuwe directie van de Nederlandse Staatsloterij kijkt momenteel kritisch naar de marketinguitgaven en de tv-activiteiten. Deze uitgaven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het totale pakket aan maatregelen leidt tot een weliswaar soberder, maar tevens een meer op de klant gericht beleid, zo meldt de Staatsloterij vandaag in een persbericht.
De loterij reageert hiermee op een aantal zaken die recent in de media zijn verschenen. Zo zou de Staatsloterij haar samenwerking met zanger Frans Bauer hebben stopgezet. ´Niets is minder waar. Ook in de nabije toekomst zullen de twee blijven samenwerken. Binnenkort maken de twee partijen nadere details bekend over een nieuwe samenwerking die nog in 2004 zal plaatsvinden´, zegt voorlichter Joris van Dijk.

related partner content for mobile comes here

De Staatsloterij meldt verder dat Samsung Electronics Benelux een claim van 750.000 euro heeft ingediend. Het bedrijf is van mening dat met de Nederlandse Staatsloterij afspraken zijn gemaakt over acties en publiciteit tijdens de Olympische Spelen. ´De Nederlandse Staatsloterij heeft de claim afgewezen en wil op dit moment niet verder ingaan op deze zaak.´

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in