Laurus zet merkenombouw door
Als de ondernemingsraad akkoord gaat, volgt in september de aftrap, meldt het Algemeen Dagblad. Edah telt momenteel 287 supermarkten, waarvan er 58 in handen zijn van zelfstandige ondernemers. Met hen vindt nog overleg plaats over de ombouw Lekker en Laag.
De nieuwe formule bindt de strijd aan met goedkope prijsstunters als Dirk van den Broek, Bas van der Heijden, Aldi, Lidl, Jumbo en Nettorama. Centraal in de nieuwe aanpak staat dat de laagste prijs wordt gegarandeerd in de omgeving.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet belangrijkste verschil met de oude winkels is een groter aanbod van eigen merk. Ook staan de zwaarste boodschappen, als frisdranken en kratjes bier, bij de ingang en de kwetsbare lichtere artikelen achterin. Kwetsbare artikelen lopen zo niet de kans ´geplet´ te worden onder zware boodschappen.
Met de investering is een bedrag gemoeid van vele miljoenen euro's. Hoeveel precies wil Laurus niet kwijt. Dat geld wordt niet in één klap uitgegeven, maar uitgesmeerd over een langere periode om de winkels drastisch onder handen te nemen en in de nieuwe rood/oranje huiskleuren te hullen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid