Overslaan en naar de inhoud gaan

EK-sponsors scoren matig

Uit onderzoek van het bureau Sport+Markt blijkt dat alleen de namen Carlsberg en McDonald's door respectievelijk 72 en 61 procent van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook Coca-Cola, T-Mobile en MasterCard deden het met een score van rond de 50 procent nog redelijk, is in NRC Handelsblad te lezen. JVC (36 procent), Hyundai (31 procent) en Canon (26 procent) scoren minder.Sportconsultant Frank van den Wall Bake vraagt zich af of het de 15 miljoen euro waard is geweest om het EK te ondersteunen, het bedrag dat door een sponsor moest worden neergeteld voor het EK 2004. Volgens hem is er sprake van defensieve overwegingen als het gaat om dit soort prestigieuze sponsorschappen. Van den Wall Bake vindt dat een sponsorschap alleen goed werkt als het is ingebed in een totale communicatiestrategie.

related partner content for mobile comes here

(bron: NRC Handelsblad)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in