Overslaan en naar de inhoud gaan

Weer speculaties overname Grey Global

De geruchten dat Grey Global klaar is voor een overname nemen weer toe. Grey Global schakelde vorige week de investeringsbanken Goldman…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Omnicom heeft laten dat het niet waarschijnlijk is dat ze een bod zal uitbrengen. De communicatiegroep heeft geen vertrouwelijkheidovereenkomst getekend, wat meestal een indicatie is voor plannen een bod uit te brengen. Dat meldt Brandrepublic, de site van Campaign.
Een volgende aanwijzing zou kunnen zijn dat Grey-topman Ed Meyer momenteel in Europa is. Hij zou in Parijs een afspraak hebben met Publicis-baas Maurice Levy.

related partner content for mobile comes here

Er is geen officieel commentaar gekomen van Grey over een mogelijke verkoop. Hij heeft managers binnen Grey laten weten zich bewust te zijn van de speculaties rond de moeder van Grey Worldwide, MediaCom en GCI Group, maar zijn raadsmannen hebben hem geadviseerd te zwijgen.

Publicis Groupe lijkt de meeste kans te hebben op een overname. Dat beide netwerken Procter & Gamble op de klantenlijst hebben staan, maakt het voor insiders waarschijnlijk dat Grey met het Franse netwerk in zee gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in