Overslaan en naar de inhoud gaan

Watchmouse controleert sites van Lost Boys

Internetbureau Lost Boys neemt webanalyse-bureau Watchmouse in de arm voor de controle van haar websites. Het betreft enkele honderden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Utrechtse analyseert websites en servers op fouten. Het bedrijf verkoopt daartoe selfservice pakketten, waarbij de klant zelf kan aangeven wat er wel of niet geanalyseerd moet worden. De controle van de sites gebeurt bij Watchmouse. Mocht er iets mis zijn op de site, ontvangt de klant direct bericht, door middel van bijvoorbeeld een e-mial, of sms. Oprichters van het bedrijf zijn Stan van de Burgt, afkomstig van Q-go, Niels Eijsbroek (afkomstig van Linktank ) en Mark Pors (ex-KPN Research).

related partner content for mobile comes here

Bedragen werden niet bekend gemaakt, maar Watchmouse biedt op de site onder andere de pakketten Watchmouse Gold (iedere 10 minuten controel van maximaal 5 servers) van 49,95 euro per maand, en Watchmouse Platinum (iedere 5 minuten controle van maximaal 8 servers) van 149 euro per maand aan.

De diensten van Watchmouse zijn in acht talen beschikbaar en worden onder meer afgenomen door klanten als Siemens, Orange, Tiscali en Postbank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in