Overslaan en naar de inhoud gaan

Gay-mannen centraal in campagne Suit Supply

Voor de nieuwe campagne van Suit Supply zoekt het pakkenmerk het voor de verandering eens niet in pikant dan wel seksistisch bevonden…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In een serie foto’s zijn twee mannen te zien die keurig gekleed gaan. Slechts één zoen kan eraf en zelfs bij het zwembad houden de heren hun kleren aan. Waar Suit Supply bij vorige campagnes de grenzen opzochten van de goede smaak, blijft het deze keer bij kuise beelden.

related partner content for mobile comes here

Wat dan wél weer stoer is: in een begeleidend schrijven laat Suit Supply bij monde van oprichter en CEO Fokke de Jong weten dat de campagne ook gewoon te zien zal zijn in landen waar homoseksualiteit gevoelig ligt. De negatieve impact op de business in die landen neemt Suit Supply voor lief.

En waarom juist nu een campagne met gay mannen in de hoofdrol? De Jong: ‘De aantrekkingskracht tussen mensen speelt een belangrijke rol in de modereclame. Een campagne met de aantrekkingskracht tussen mannen had allang moeten plaatsvinden en is relevant voor ons merk.'

De campagne is  online te zien, via de social mediakanalen van Suit Supply, in de winkels en op outdoor billboards.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in