Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurostar steekt in commercials de draak met de ongemakken van vliegreizen

Eurostar komt met de allereerste tv-campagne in Nederland, ontwikkeld door FHV BBDO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eurostar speelt met deze investering op de Nederlandse markt in op de verkoopcijfers die volgens het spoorbedrijf in stijgende lijn gaan sinds de lancering van het product ‘Vanaf Elk Nederlands Station’ in april van vorig jaar. Eurostar wil daarnaast ook de Nederlandse markt voorbereiden op de nieuwe hogesnelheidstreinroute tussen Amsterdam en Londen.

&;De meeste reizigers die van Nederland naar Londen reizen, kiezen voor het vliegtuig omdat ze zich niet realiseren dat er een aangenamere manier is om er te geraken&;, zegt Lionel Benbassat, head of marketing and band bij Eurostar. &;Daarom hebben we in Nederland een televisie- en onlinecampagne opgebouwd rond het idee "Relax. Take the train".&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in