Overslaan en naar de inhoud gaan

Eric Kip nieuwe algemeen directeur Exterion Media Nederland

Hij was een aantal jaar ceo van Blyk, dat opging in Vodafone.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eric Kip heeft veel ervaring bij mediabureaus en aan adverteerderskant. Hij was drie jaar ceo van Initiative en daarna Strategy & Planning Director EMEA bij MediaCom. Hij was ook marketing director bij Coca-Cola.

related partner content for mobile comes here

Zijn laatste functie was ceo bij mobiel jongerenmerk Blyk, dat na overname door Vodafone eind vorig jaar geschrapt werd.

Kip volgt Frank Hardenberg op die in oktober het bedrijf na 5 jaar verliet. Sindsdien werd gezocht naar een nieuwe managing director.

Kip:noemt het een mooie uitdaging om Exterion Media Nederland te mogen leiden. &;Het team heeft de afgelopen jaren een geweldige prestatie neergezet die alom wordt herkend en erkend. Ik kijk er naar uit het huidige succes met dit team verder uit te bouwen.&;

Shaun Gregory, ceo bij Exterion Media: &;Erics ervaring op meerdere platformen, en meer recent mobiel, zijn voor ons zeer waardevol bij onze uitbreiding op nieuwe gebieden. Onze branche maakt een grote verandering door en deze transformatie vereist een nieuw soort leiderschap. Eric heeft consistent aangetoond dat hij heeft wat daarvoor nodig is, zich kan aanpassen aan complexe situaties en begrijpt hoe je een bedrijf laat groeien. Exterion Media Nederland heeft haar positie als marktleider verstevigd met onder andere de winst van concessie Haaglanden en biedt nu het grootste bereik in de Randstad.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in