Entertainment en media-industrie doen het goed
Breedband- en draadloze verbindingen doen de entertainment- en media-industrie goed.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit een wereldwijde analyse en prognose van PricewaterhouseCoopers blijkt dat de industrie zal groeien tot een omzet van 1,8 biljoen dollar in 2009.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vorig jaar werd 11,4 miljard dollar online besteed, in 2009 zal dat 73 miljard zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'De entertainment- en media-industrie blijft keer op keer bewijzen dat zij zichzelf opnieuw kan uitvinden en nieuwe inkomstenstromen kan creëren door vernieuwende producten aan te bieden', zegt John Middelweerd van het adviesbureau.
Voorbeelden daarvan zijn de online spellen en online filmverhuur, maar ook ringtones en muziekdownloads.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid