Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers zijn niet te koop

Marketing- en salesrecruiter Cobben en van Tulder vroeg bezoekers van hun site of zij voor hetzelfde werk tegen een hoger salaris bereid…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vraag in de poll luidde: zou je voor exact hetzelfde werk naar een ander bedrijf overstappen uitsluitend voor meer salaris? Nee dus: 58 procent van de marketing en sales mensen de poll invulden, willen werken voor uitdagende werkgevers die niet zomaar teveel betalen en vinden dat je arbeid met geld kunt kopen. Een geruststellende gedachte voor bedrijven die in plaats van geld spannende banen en een inspirerende werkcultuur te bieden hebben. Willen marketing en sales mensen dan geen hoger salaris? Natuurlijk wel, alleen zijn account managers, brandmanagers, salesmanagers en marketingmanagers geen in het schap verkrijgbare producten met een prijs op hun hoofd. Ze zoeken uitdagingen, ze willen carrière maken. Dat ze daarmee bonussen scoren en steeds meer gaan verdienen is mooi meegenomen, maar te koop zijn ze niet.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in