Edward Romunde senior artdirector bij Joe Public
Bureau noemt meervoudig Effie-winnaar 'one-man team'.


Joe Public Take-Away Advertising heeft zich versterkt met senior artdirector Edward Romunde. Romunde werkte eerder als senior artdirector en creative director bij onder andere DDB, Y&R, TBWA, Doom&Dickson. Hij won diverse nationale en internationale prijzen, waaronder zes Effies en een Euro Effie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Antoine Houtsma, oprichter en creatief directeur van Joe Public Take-Away Advertising, past Romunde 'helemaal in het plaatje van Joe Public'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoutsma noemt de nieuwe artdirector 'een razendsnelle conceptdenker die ook op copygebied z'n mannetje staat. Eigenlijk is hij een one-man team waardoor hij breed inzetbaar is'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid