Overslaan en naar de inhoud gaan

Edward Romunde senior artdirector bij Joe Public

Bureau noemt meervoudig Effie-winnaar 'one-man team'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Joe Public Take-Away Advertising heeft zich versterkt met senior artdirector Edward Romunde. Romunde werkte eerder als senior artdirector en creative director bij onder andere DDB, Y&R, TBWA, Doom&Dickson. Hij won diverse nationale en internationale prijzen, waaronder zes Effies en een Euro Effie.

related partner content for mobile comes here

Volgens Antoine Houtsma, oprichter en creatief directeur van Joe Public Take-Away Advertising, past Romunde 'helemaal in het plaatje van Joe Public'.

Houtsma noemt de nieuwe artdirector 'een razendsnelle conceptdenker die ook op copygebied z'n mannetje staat. Eigenlijk is hij een one-man team waardoor hij breed inzetbaar is'. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in