Overslaan en naar de inhoud gaan

Pa hangt ondersteboven in kast om schoenen van Icepeak te testen

De campagne is gemaakt door Sunshine and Sausages & Brompton Road.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne van kledingmerk Icepeak (sports, outdoor and leisure) die herfst vorig jaar van start ging, heeft een vervolg gekregen.

related partner content for mobile comes here

In drie korte commercials is een vader van een alledaags gezin te zien die schoenen en kleding in en om het huis ‘test’ op de beloften van het kledingmerk, zoals grip en comfort.

 The Water Hose 

 The Shake

 

The Monk 

Naast de commercials bestaat de campagne uit instore- en outdoor visibility-materiaal en een social media-activatie die via de kanalen van internationale sales-partners wordt uitgezet.

Credits


Klant:       ICEPEAK (L-Fashion Group)
Bureaus:  Sunshine and Sausages en Brompton Road


Bureaus:  Sunshine and Sausages en Brompton Road

Bureaus:  Sunshine and Sausages en Brompton Road

Verantwoordelijk bij klant:      Juha Luhtanen, Panu Suominen, Taru Luhtanen
Account:                                 Jeroen Huisman, Nick van Kuijk (Sunshine and Sausages) |  Jurgen Mohr (Brompton Road)
Creatie:                                   Lennard Freij, Paul van Vliet en Bas Boterman (Sunshine and Sausages)
Regie:                                     Joost van Hezik
DOP:                                       Thomas Leermakers
Fotografie:                              Ruud Binnekamp
Grading:                                  Robert Thomas 
Productie:                               Made.For.Digital
Editing:                                   Made.For.Digital
Post-productie:                       Made.For.Digital

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in