Pa hangt ondersteboven in kast om schoenen van Icepeak te testen
De campagne van kledingmerk Icepeak (sports, outdoor and leisure) die herfst vorig jaar van start ging, heeft een vervolg gekregen.
In drie korte commercials is een vader van een alledaags gezin te zien die schoenen en kleding in en om het huis ‘test’ op de beloften van het kledingmerk, zoals grip en comfort.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuThe Water Hose
GRIP - TESTED OUT THERE
The Shake
SHOCK-ABSORBENT - TESTED OUT THERE
The Monk
COMFORT - TESTED OUT THERE
Naast de commercials bestaat de campagne uit instore- en outdoor visibility-materiaal en een social media-activatie die via de kanalen van internationale sales-partners wordt uitgezet.
Credits
Klant: ICEPEAK (L-Fashion Group)
Bureaus: Sunshine and Sausages en Brompton Road
Bureaus: Sunshine and Sausages en Brompton Road
Bureaus: Sunshine and Sausages en Brompton Road
Verantwoordelijk bij klant: Juha Luhtanen, Panu Suominen, Taru Luhtanen
Account: Jeroen Huisman, Nick van Kuijk (Sunshine and Sausages) | Jurgen Mohr (Brompton Road)
Creatie: Lennard Freij, Paul van Vliet en Bas Boterman (Sunshine and Sausages)
Regie: Joost van Hezik
DOP: Thomas Leermakers
Fotografie: Ruud Binnekamp
Grading: Robert Thomas
Productie: Made.For.Digital
Editing: Made.For.Digital
Post-productie: Made.For.Digital
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid