Overslaan en naar de inhoud gaan

Oostenrijks Toeristenburo en Natuurmonumenten samen in 1 campagne

Buro Benk bedacht de joint promotie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de campagne worden  7 wandelgebieden in Oostenrijk onder de aandacht gebracht bij de achterban van Natuurmonumenten.

related partner content for mobile comes here

Het is tamelijk uniek dat Natuurmonumenten wandelpaden buiten Nederland aanprijst. De samenwerking is in de vorm van een barter. Natuurmonumenten stelt zijn kanalen ter beschikking aan het Oostenrijks Toeristenburo, in ruil hiervoor krijgt de stichting exposure in onder andere de nieuwsbrieven van het toeristenburo.

Bastiaan Krips, oprichter Buro Benk: ‘We hebben de doelgroep natuurgenieters en wandelaars centraal gesteld. Voor ons een logische stap om Natuurmonumenten met hun grote, wandelende achterban te benaderen. De natuurliefhebber maakt kans op 1 van de 7 wandelvakanties in Oostenrijk.’

Karin van Dam, marketingmanager Oostenrijks Toeristenburo: ‘Onderscheidend en relevant om de indrukwekkende natuur in Oostenrijk qua doelgroep te koppelen aan Natuurmonumenten met Wanderlust. Een mooie manier om de 7 wandelgebieden Karinthië, Kitzbühel, Oost-Tirol, Ötztal, Schladming-Dachstein, Vorarlberg en Zillertal onder de aandacht van wandelend Nederland te brengen.’

De campagne werd vorige week gestart en duurt tot 31 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in