Merkstrategie Merken die verdwijnen (9): Aart Lensink over Eredivisie Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?
Advertorial De waarde van je merk meten Merkwaarde, brand equity of brand value, de waarde van je merk is nogal een vaag begrip. Het is niet tastbaar. Hoe meet je iets…
Premium Customer Experience ‘Dit vak is veel te gevoelig voor trends en hypes’ ADCN-Jurylid Bas van de Poel over de ontwikkelingen in reclame, communicatie en design
Premium Gedragsverandering Leffe viert Vol Leven met eerste Nederlandse campagne Het Belgische abdijbier richt zich op 'bewuste genietmomenten' in een campagne van FCB Amsterdam.
Premium Customer Experience In Memoriam: Aart Kok, Head of Trading bij VivaKi eXchange Maandag is Aart Kok na een zeer kort ziekbed op 55-jarige leeftijd overleden.
Merkstrategie Merken die verdwijnen (9): Aart Lensink over Eredivisie Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?
Advertorial De waarde van je merk meten Merkwaarde, brand equity of brand value, de waarde van je merk is nogal een vaag begrip. Het is niet tastbaar. Hoe meet je iets…
Premium Customer Experience ‘Dit vak is veel te gevoelig voor trends en hypes’ ADCN-Jurylid Bas van de Poel over de ontwikkelingen in reclame, communicatie en design
Premium Gedragsverandering Leffe viert Vol Leven met eerste Nederlandse campagne Het Belgische abdijbier richt zich op 'bewuste genietmomenten' in een campagne van FCB Amsterdam.
Premium Customer Experience In Memoriam: Aart Kok, Head of Trading bij VivaKi eXchange Maandag is Aart Kok na een zeer kort ziekbed op 55-jarige leeftijd overleden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneethank you for sharing. https://bit.ly/2GSNQ6V