Overslaan en naar de inhoud gaan

Edward Borsboom verlaat Mediaxplain

Na ruim zes en een half jaar verlaat Borsboom, die een minderheidsbelang had, het mediabureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na ruim zes en een half jaar samenwerken, nemen de oprichters van Mediaxplain (Chris Coen Hage en Gun Nieuwenhuis) en afscheid van elkaar. Borsboom zegt in een reactie aan Adformatie dat dat &;niet helemaal zijn beslissing&; was, maar hij zegt tegelijkertijd met een goed gevoel terug te kijken op zijn tijd bij Mediaxplain. &;We zijn er zakelijk ook goed uitgekomen. Dat hele traject is al helemaal afgewikkeld.&;

related partner content for mobile comes here

Borsboom, die zich typeert als &;mad man op het gebied van big data: &;In mijn rol als Research Director en partner kijk ik tevreden terug op een periode waarbij ik bij Mediaxplain* een bepalende rol heb kunnen spelen in het opzetten en implementeren van het research-based ontwikkelen, plannen en optimaliseren van mediacampagnes.&; Volgens Borsboom levert deze ontwikkeling hem mogelijkheden op om &;binnen zijn expertise van het verbeteren van communicatie-effect&;, een volgende uitdaging aan te gaan.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in