Overslaan en naar de inhoud gaan

Design Bridge ontwikkelt verpakkingen Durex

International brand design agency Design Bridge heeft onlangs de nieuwe condoomverpakkingen voor Durex ontworpen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het betreft de wereldwijde range van verpakkingen.

related partner content for mobile comes here

Frank Nas, managing director Design Bridge: 'Durex wilde de focus en merkperceptie verleggen van 'bescherming' naar 'beleving'. Het merk moest meer emotie uitstralen. Daarnaast wilde Durex een betere navigatie en meer opvallen op het schap. Durex maakt seks niet alleen veiliger, maar ook leuker en spannender: de sprankelende vonk belicht de emotie en de connectie tussen twee mensen. Ook de heldere taal, zoals 'Love Sex' , 'Pleasure Me', 'Tingle Me' en 'Intimate Feel', benadrukt de beleving. De kleurdifferentiatie en nieuwe naamstructuur geeft consistentie en helpt consumenten om eenvoudig een keuze te maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in