Overslaan en naar de inhoud gaan

Denk groot en denk klein

Mediabudgetten kunnen effectief worden ingezet door een groot idee te focussen op een goed begrepen kernpubliek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediabudgetten lijken tegenwoordig al gauw ontoereikend: media zijn duur, versnipperd en de marketingkakofonie wordt groter. Tegelijk zijn er meer wegen dan ooit om consumenten te bereiken. Een uitweg uit het dilemma? ‘Denk groot, denk klein’. Zorg voor een echt groot(s) communicatie-idee: een idee dat opvalt, waar mensen en mediamakers over praten (free publicity!) en dat flexibel maar consistent en coherent in allerlei media en omgevingen, op allerlei manieren, kan worden ingezet.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in