General Motors snijdt fors in reclamebudget
General Motors (GM) heeft in 2006 ruim 600 miljoen dollar bezuinigd op het reclamebudget volgens berekeningen van TNS Media Intelligence.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De bestedingen gingen terug van 2,65 miljard in 2005 naar 2,03 miljard in 2006, meldt Adweek. Maar GM bestrijdt dat het zo fors gesneden heeft in de reclamedollars. Volgens het concern kloppen de berekeningen van TNS niet. Volgens GM gaat het ‘slechts’ om de helft, 300 miljoen dollar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar het onderzoeksbureau blijft bij zijn cijfers, die zouden betekenen dat de bezuiniging groter is dan het totale reclamebudget van bijvoorbeeld Nike of Volkswagen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGM, de een na grootste adverteerder in de VS, gaat in zijn advertising wel steeds meer van ‘traditioneel’ naar dm, sites, online video en event marketing. Bron: Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid