Overslaan en naar de inhoud gaan

Delta Lloyd helpt droomhuis verkopen

Delta Lloyd helpt de eigenaresse van het huis uit de ‘Dit is ook iemands droomhuis’ abri.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de ‘Dit is ook’ campagne van Delta Lloyd stond haar huis afgelopen weken model voor alle huizen die te koop staan in Nederland. Delta Lloyd blijft in de huidige ‘Dit is ook’ campagne positief denken en is ervan overtuigd dat dit huis in Landsmeer ook iemands droomhuis is. Met deze actie wil de verzekeraar 'een handje helpen'.

related partner content for mobile comes here

De abri van exploitant JC Decaux komt in de voortuin, die ligt aan een drukke doorgaande weg. De ‘special edition abri’ is onderdeel van de ‘Dit is ook’ campagne waarmee Delta Lloyd afgelopen weken zichtbaar was op billboards en abri’s.

Met de ‘Dit is ook’ campagne wil Delta Lloyd ons allen een hart onder de riem steken. 'Bekijk het van de zonnige kant; het glas is halfvol. Als we dit met z’n allen inzien, kunnen we nieuwe wegen vinden en is nu, juist het begin van iets moois', zo is de strekking van de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in