Dominique Weesie verlaat GeenStijl


‘Het was een moeilijke beslissing, maar de wet schrijft voor dat een omroep geen binding mag hebben met een commerciële partij’, aldus Weesie. Powned heeft volgens hem nu ongeveer 60.000 leden. Het Commissariaat voor de Media zou die aanmeldingen inmiddels hebben bekeken en goedgekeurd.
‘Op dit moment ga ik de Powned-kar verder trekken. Daar heb ik zin in, maar ik heb er wel over getwijfeld. GeenStijl is wel mijn kindje. Dat laat ik niet zomaar achter me. Maar ik laat GeenStijl achter in de handen van een bekwame redactie en directeur Ambroos Wiegers.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWeesie begeeft zich de komende maanden vooral in het Hilversumse lobbycircuit. De Raad voor Cultuur moet zich nog uitspreken over de toegevoegde waarde van een omroep als Powned in het omroepbestel. Minister Ronald Plasterk (Media) beslist dan in december of hij de omroep toelaat tot het bestel. Om die beslissing in een positieve richting te duwen gaat Weesie lobbyen. Powned zal zich richten op hoger opgeleide jongere mannen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid