Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatieve directie Publicis op non-actief

De creatieve directie van Publicis, Massimo van der Plas en Joep de Kort, is op non-actief gesteld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er is sprake van een verschil van mening over het beleid van het bureau tussen de creatieve directie en de overige directieleden. Algemeen directeur van Publicis Jack de Graaff kan dit niet bevestigen. ‘Wij kunnen en zullen pas mededelingen doen nadat wij in goed onderling overleg tot een correcte oplossing met betrokkenen gekomen zijn.’

related partner content for mobile comes here

Van der Plas laat desgevraagd weten inderdaad thuis te zitten en de hoop te hebben weer aan de slag te kunnen. ‘We hebben de afgelopen jaren hard gevochten om het bureau creatief weer op de kaart te krijgen en willen daar graag mee verder.’ Met name de creatieve vloer heeft met teleurstelling gereageerd.

Van der Plas en De Kort vormden sinds begin 2003 de creatieve directie van Publicis. Onder hun creatieve bewind werden klanten als de Fortis en de Landmacht binnengehaald, waar diverse prijzen voor werden gewonnen. Fortis besloot zich eerder dit jaar weer te gaan oriënteren nadat Publicis had besloten aan de pitch om ABN Amro deel te nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in