Corona en Wieden+Kennedy Amsterdam creëren virtueel paradijs in Mexico-Stad
In de campagne is te zien dat mensen 90% van hun tijd binnen doorbrengen. Daar probeert deze campagne verandering in te brengen, want de mens kan buiten veel meer plezier ervaren.
Wereldwijd leven de meeste mensen in stedelijke gebieden, dus de natuur is relatief ver weg. Vandaar dat Corona de natuur naar de stad brengt. Het biermerk komt zelfs met een heus paradijs naar Mexico-Stad, dankzij virtual reality.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaMet virtual reality neemt Corona het publiek mee naar een paradijs in junglesetting. Om de ervaring realistischer te maken, voegde Corona zand, hitte, wind en zelfs geuren toe. De campagne is ontwikkeld door Wieden+Kennedy Amsterdam en Department of New Realities (WKDPTNR), onderdeel van Wieden+Kennedy Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid