Een zomer lang Good Times
We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Sinds februari voert McDonald’s een nieuw thema: Always Open for Good Times. De zomer is misschien wel het beste seizoen voor Good Times. Maar het grootste deel van de zomer zijn we allemaal hard aan het werk en vergeten we ervan te genieten. Daarom besloot McDonald’s samen met TBWA\NEBOKO de ultieme zomerbestemming in Nederland te bouwen: Good Times Island. Een tropisch eiland, maar dan in Nederland. Onze oproep: Geef toe aan de zomer!
Good Times Island was drie maanden lang het decor voor zomerse McDonald’s content. Door je online te schrijven kon iedereen een dag op het speciaal gebouwde eiland winnen. Elke keer organiseerde McDonald’s toffe activiteiten.
Zo was er een onderzeeër, een bezoek van echte tropische dieren, optredens van diverse artiesten en vond er zelfs een heus huwelijk plaats. Via wekelijkse episodes op de sociale kanalen van McDonald’s lieten we de doelgroep meebeleven wat er op het eiland gebeurde.
Als afsluiter werden vele omwonenden uit Volendam, Marken en Monnickendam verrast met een boottocht naar dit tropische eiland in hun eigen Gouwzee. Met spetterende optredens van Trafassi, Maan én Guus Meeuwis eindigde een fantastische zomer met een geweldig feest.
Als afsluiter werden vele omwonenden uit Volendam, Marken en Monnickendam verrast met een boottocht naar dit tropische eiland in hun eigen Gouwzee. Met spetterende optredens van Trafassi, Maan én Guus Meeuwis eindigde een fantastische zomer met een geweldig feest.
We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid