Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Fonds Gehandicaptensport

Nederland kent meer dan 5 miljoen actieve sporters. 1,7 miljoen van deze sporters hebben een handicap waardoor ze in meer of mindere mate…
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Bij gehandicaptensport denkt iedereen aan de sportprestatie zelf. Niemand staat stil bij de extra inspanningen en alle faciliteiten die nodig zijn voorafgaand aan het sporten zelf. Dat verhaal wilden we graag een keer vertellen’ - Erik Falke, creative director TBWA\NEBOKO.   

De hoofdpersoon in de film is James, een 37-jarige zwemmer die beide benen verloren heeft. De lange draaidag vroeg veel van hem. ‘James keek de hele dag uit naar het draaien van het zwemgedeelte. De shots in het water waren voor hem veel minder zwaar dan het filmen in het sportcomplex. In die zin bevestigde de draaidag het idee van de film’.

De campagne kwam tot stand door een unieke samenwerking van vele partijen die belangeloos hebben meegewerkt. Bram Schouw van Bonkers deed de regie, de muziek werd gecomponeerd door Merlijn Snitker en ingespeeld door een orkest uit Macedonië.
 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in