Nederland omarmt vakkenvuller Sjoerd
We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.


Albert Heijn heeft onder zijn medewerkers meer dan 2000 Wajong jongeren in dienst. Zij richten zich hierbij op wat de jonggehandicapten kunnen. Zo bieden ze hun perspectief, een leeromgeving en het gevoel erbij te horen. En dat geldt ook voor Sjoerd; hij is vakkenvuller bij Albert Heijn in Almere en maakt iedereen in de winkel blij. En hij heeft een droom: bekende vlogger worden. Daarom gaat Sjoerd voor de fans van Appie Today op zoek naar leuk nieuws waar we allemaal blij van worden.
Elke keer komt Sjoerd op zijn eigen wijze weer met een interessant verhaal, over wat hem en zijn online kijkers bezighouden. Soms gaat het over Sjoerd’s eigen passies zoals Formule 1, vloggen of Valentijnsdag. Maar ook actuele onderwerpen zoals de weidegang, museumnacht of carnaval komen aan bod.
Sjoerd is nog maar net begonnen maar heeft met zijn eigen stijl vele kijkers en volgers in de harten gesloten. Zo is hij eind 2016 door De Beste Social Media uitgeroepen tot de nieuwe online held en hebben zijn vlogs op YouTube al bijna 3 miljoen views gerealiseerd. Ook benieuwd geworden naar Sjoerd? Bekijk hier zijn laatste video:
We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid