Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland omarmt vakkenvuller Sjoerd

De eerste aflevering van Blij met Sjoerd lanceerden we eind oktober 2016 op Appie Today, de social zender van Albert Heijn. Een paar…
TBWA

We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zijn aflevering over vuurwerk is de best bekeken YouTube video van het 1e kwartaal. En als het aan hem ligt krijgt hij meer volgers dan Enzo Knol!

Albert Heijn heeft onder zijn medewerkers meer dan 2000 Wajong jongeren in dienst. Zij richten zich hierbij op wat de jonggehandicapten kunnen. Zo bieden ze hun perspectief, een leeromgeving en het gevoel erbij te horen. En dat geldt ook voor Sjoerd; hij is vakkenvuller bij Albert Heijn in Almere en maakt iedereen in de winkel blij. En hij heeft een droom: bekende vlogger worden. Daarom gaat Sjoerd voor de fans van Appie Today op zoek naar leuk nieuws waar we allemaal blij van worden.

Elke keer komt Sjoerd op zijn eigen wijze weer met een interessant verhaal, over wat hem en zijn online kijkers bezighouden. Soms gaat het over Sjoerd’s eigen passies zoals Formule 1, vloggen of Valentijnsdag. Maar ook actuele onderwerpen zoals de weidegang, museumnacht of carnaval komen aan bod.

Sjoerd is nog maar net begonnen maar heeft met zijn eigen stijl vele kijkers en volgers in de harten gesloten. Zo is hij eind 2016 door De Beste Social Media uitgeroepen tot de nieuwe online held en hebben zijn vlogs op YouTube al bijna 3 miljoen views gerealiseerd. Ook benieuwd geworden naar Sjoerd? Bekijk hier zijn laatste video:

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

TBWA

We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Consistently ranked among the top 10 agencies at SAN, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in