Overslaan en naar de inhoud gaan

Nuon komt met vervolg op campagne ‘Luisteren geeft energie’

In deze nieuwe campagne staat het waarderen van langere relaties centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’.

related partner content for mobile comes here

Friso Westenberg, marketingcommunicatiemanager bij Nuon: ‘Iedereen kan zeggen dat klanten op één staan, maar als je er niets mee doet, bijft het bij woorden. Wij doen het anders met Nuon Blijven Loont en Nuon Exclusief. Wij willen laten zien dat wij onze klanten écht waarderen. Deze campagne draait om hen en niet om ons.’

Gijsbregt Vijn van bureau Lemon Scented Tea: ‘Iedereen heeft wel een Ome Jan in zijn omgeving. Iemand die altijd voor iedereen klaar staat en daarvoor wel wat vaker gewaardeerd mag worden. We laten op een emotionele manier zien wat waardering doet met mensen en hoe Nuon klanten waardeert.’

Credits


Bureau: Lemon Scented Tea
Regie: Bram van Alphen
Productiemaatschappij: hazazaH
RTV-producer: Sander Heeroma
Geluid: LAB-3
Postproductie: Captcha!
Verantwoordelijk bij klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep

RTV-producer: Sander Heeroma


Geluid: LAB-3
Postproductie: Captcha!
Verantwoordelijk bij klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep

Postproductie: Captcha!


Verantwoordelijk bij klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep

Verantwoordelijk bij klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in