Overslaan en naar de inhoud gaan

Conclusion stabiliseert omzet

Conclusion had in 2009 een omzet van 129,8 miljoen euro. Dat is iets minder dan in 2008 (131,6 miljoen).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De EBITA over 2009 bedraagt 9,1 miljoen en ligt daarmee 9,9 pct onder het niveau van 2008 (10,1 miljoen). Ondanks de krimp van de markt in de zakelijke dienstverlening is Conclusion in 2009 in staat geweest de omzet in stand te houden. Conclusion heeft op alle gebieden waarop ze actief is marktaandeel gewonnen. Daarnaast heeft Conclusion in 2009 gerichte acquisities gedaan. In 2010 zal het bedrijf dat ook doen om de marktpositie en het portfolio verder te versterken.

related partner content for mobile comes here

Conclusion is zakelijke dienstverlener op het gebied van Human Capital, Communication, Organisation en Technology, nam onlangs bureau Only over en had daarvoor al Qi en De Combinatie van Factoren ingelijfd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in